De profesión crítica sentimental

Me llamo Wendy, tengo 29 años y llevo 1.112 días soltera. 1.112 días que empiezan a ser fuente de controversia familiar y de inspiración a toda una serie de casamenteros psicópatas que, además de querer poner remedio a mi situación, intentan reconfortar mi consabida pena -consabida por ellos porque desde luego que yo no siento pena ninguna -con frases tan lamentables como “cuando menos te lo esperes, llegará el hombre de tu vida”. A todo esto, el muy señor mío debe haberse perdido por el camino, por lo que he pensado que era mejor entretenerme con alguno de sus congéneres con el fin de estudiar, y recalco aquí la intención sociológica del experimento, una especie que se presenta ante nosotros con la simplicidad más absoluta cuando en realidad esconden tras de sí la mente más retorcida e insana nunca antes vista.

lunes, 22 de febrero de 2010

Llàgrimes

M'agrada plorar a la moto. Ningú no em mira, ningú no se n'adona que sota la visera se m'escorren unes llàgrimes per les galtes que, lluny de provocar-me coïssor, m'acaronen i alleugen la pena que porto dins. A la moto només existeixo jo, la resta del món s'esbaeix i només veig la carretera. La fredor del vent, que em golpeja la cara, és la meva única companya d'un viatge que m'agradaria eternitzar, fer-lo meu per sempre. De tant en tant, alguna mirada indiscreta en un semàfor em fa tocar de peus a terra, però és massa tard per deturar unes llàgrimes que corren sense ordre pel meu rostre enrogit pel foc de l'hivern.

La respiració se'm fa més dificultosa quan arribo al meu destí... Quan baixo de la moto torno a ser al món gris i plujós del qual defugia quan hi vaig pujar. Tot és al lloc que li pertoca, excepte els meus sentiments, que me'ls he deixat enrera, al principi del trajecte, quan he arrencat la moto d'una embranzida, deixant tota la pol·lució del meu cap enrere.

Ara escric en català, per mi, la llengua dels sentiments... perquè a l'hora de parlar de coses que es remouen per dins, no hi ha cap idioma més generós amb les paraules, més delicat amb els significats i més bonic per parlar d'amor i desamor.


2 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Buf... M'has deixat sense paraules... :)
    Un petonàs!

    ResponderEliminar